Nieuw gezicht bij de helpdesk: Christa

22 november 2023

Nieuw gezicht bij de helpdesk: Christa

Sinds half oktober is het team van de helpdesk weer op sterkte door de komst van Christa Kimenai – Trommel.  Ze stelt zich voor door 3 vragen te beantwoorden.

Wat doe je voor 5xbeter?
‘Ik beantwoord 3 dagen per week de telefoon en de e-mail en houd de bezoekverslagen van de Verbetercoaches in de dossiers bij.  En ik plan de bezoeken van de Verbetercoaches in.’

Hoe bevalt dat?
‘Heel goed. Het is interessant te zien met welke vragen mensen bellen. Ze willen gezondheid en veiligheid in hun bedrijf goed voor elkaar hebben. Ik vind het mooi om ze daarbij te kunnen helpen. En 5xbeter heeft veel mogelijkheden.’

Kende je dit vakgebied al?
‘Nee, het is wel een beetje een nieuwe materie, want ik kom uit de vervoersbranche. Gelukkig kan ik veel aan mijn collega Anja vragen, zij heeft al langer ervaring op de helpdesk.

Op inhoudelijke vragen probeer ik zelf natuurlijk zo goed mogelijk antwoord te geven. Daarbij krijg ik gelukkig veel hulp en input van de Verbetercoaches.

Ik heb wel een cursus preventiemedewerker gedaan. En in januari ga ik een opleiding operationele veiligheidskunde doen, zodat ik meer de diepte in kan gaan en de diverse vraagstukken beter kan beantwoorden.’


Heb je vragen over veilig en gezond werken, mijn5xbeter of de Verbeterchecks? Stel ze aan Christa of Anja via de Verbeterlijn 0800 555 50 05 of info@5xbeter.nl.

Vorige nieuwsitem: Verbetercoach aan het woord: Stephan Hemme
Volgend nieuwsitem: Veilig werken doe je samen