Nieuw: de helpdesk van 5xbeter

23 januari 2023

Nieuw: de helpdesk van 5xbeter

Goed nieuws: als je de Verbeterlijn belt, krijg je nu direct iemand aan de telefoon. En mails naar info@5xbeter.nl worden ook sneller beantwoord. Allemaal dankzij helpdeskmedewerksters Anja Bouwman en Stephanie Hermans die begin januari zijn gestart.

Wie vorig jaar de Verbeterlijn belde, hoorde vaak een bandje. Maar sinds januari neemt één van onze nieuwe helpdeskmedewerksters de telefoon op. Stephanie heeft haar sporen onder meer verdiend als medewerker bij een klantcontactcentrum van een gemeente en Anja als ondersteuner en dienstverlener in het bankwezen.  Ze zijn allebei enthousiast over hun nieuwe baan.

‘We hebben al veel instructie gehad over wat we zelf kunnen doen’, zegt Anja. ‘Als iemand het wachtwoord is vergeten kan ik direct helpen zonder daarvoor eerst een mail te moeten sturen naar een andere partij. Inhoudelijke vragen of verzoeken om ondersteuning zetten we door naar de Verbetercoaches.’

Stephanie vult haar aan: ‘We kunnen meekijken met Verbeterchecks en bijvoorbeeld helpen bij het overzetten ervan naar een andere medewerker. De meeste vragen komen via de mail binnen. Soms bel ik nog even na om te achterhalen wat iemand precies nodig heeft. We horen al dat mensen het fijn vinden dat ze meteen iemand aan de lijn krijgen.’

Anja en Stephanie hebben de werkweek onderling verdeeld zodat de er elke dag van 9 tot 5 iemand klaar zit om je te woord te staan. Heb je vragen over veilig en gezond werken, mijn5xbeter of de Verbeterchecks? Aarzel dan niet om ze aan Anja en Stephanie te stellen via de Verbeterlijn 0800 555 50 05 of info@5xbeter.nl.

Vorige nieuwsitem: Werk in uitvoering aan deze website
Volgend nieuwsitem: De Nederlandse Arbeidsinspectie zet in op inspecties én het promoten van goede voorbeelden en instrumenten